Gutt03Jente07Gutt14 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Våknet i natt at jeg fikk veldig vondt i magen.Det var akkurat som om jeg hadde rier. Våknet sånn tre ganger i natt. Det var fryktelig vondt. Det er 5 mnd siden jeg fødte, så jeg trodde ikke jeg skulle kjenne etterrier nå. Noen som har opplevd dette? Hvor lenge etter fødselen er det mulig å kjenne etterrier?
nungo Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Kan hende du holder på å få tilbake mens? Tror ikke det kan være tterrier og om det fortsetter bør du kanskje kontake legen.
Gutt03Jente07Gutt14 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Mensen har jeg hatt i tre mnd nå, så jeg vet at det ikke er det. Smertene var akkurat som rier. Dem var like vonde. Jeg får ringe legen å spørre hvis jeg får samme smertene igjen.
Gjest mphs Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det var nok ikke etterrier. Disse har du kun så lang tid det tar for livmoren å trekke seg sammen. Som regel max 1-3 uker etter fødsel.
vimsa;) Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Det høres litt lenge etter fødsel ut, men kanskje? min livmor var ikke trukket helt sammen før tre måneder etter fødsel og jeg er ganske sikker på at jeg hadde etterrier helt fram til da..
*guttemamma* Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Har faktisk opplevd å hatt så intense luftsmerter at det virket som om det skulle være fødsel på gang igjen. Helt grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå