Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg blir det. Har en venninne som jeg hang sammen med ofte før. Vi fant alltid på ting sammen. Men nå...nå er jeg litt lei av henne. Orker ikke engang å prate så mye med henne når jeg treffer henne. Det er som om jeg er "mett".
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Og problemet er........................??????
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Ja,jeg er dritlei venninna mi,vi var skikkelig close helt fram til nå i påska. Er så lei av å fortelle henne ting for det går rett til andre folk.Sånn som bla søstra og ei venninne til hun har. Åsså blir jeg utnyttet,må kjøre å kjøpe ting hele tiden,å ser skjeldent pengene for de tingene jeg har kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Da er det faktisk du som er dum, når du lar deg utnytte!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Samme her. Hun venninna mi var så snill og grei. Men jo mer vi hang sammen, jo mer oppdaget jeg at hun slenger så mye dritt. Hvergang vi er sammen, så snakker hun hele tiden stygg om andre, og hvor "perfekt" hun er i forholden til andre. Blir så lei av det samme leksa hver gang.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg også. Bodde sammen med ei kjempegod venninne mens jeg studerte. Det ble litt i overkant... Følte nesten at det ødela vennskapet etterhvert... : / Var også en periode jeg var drittlei den gamle jentegjengen. Hadde mest lyst til å bare drite i dem. Kanskje du skal ta en "pause" fra venninnen din? Men venner vokser ikke på trær (ivhertfall ikke hos meg). Så det er viktig å sette pris på de vennenne man faktisk har også! Selvfølgelig er vi ulike, og jeg irriterer meg grønn innimellom... men det får man ta med på kjøpet, he he..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Uff...jeg kjenner meg der igjen. Hadde en venninne som drev å skulle låne penge hele tiden. I begynnelsen så betalte hun tilbake alt og jeg stolte på henne. Men så var det en sommer da hun skulle på ferie med typen, men manglet penge til å kjøpe billett. Da lånte jeg henne penger som jeg aldri så igjen. Hun ungikk meg etter at hun kom hjem fra ferien, for hun ville ikke betale tilbake pengene. Prøvde å ringe henne, men hun tok aldri tlf. Så etter det har vi ikke hatt kontakt mer. Hun unngår meg ennå når vi treffer hverandre tilfeldigvis på gaten.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Ja enig der,snakker stygt om alle de andre venninne som ikke er tilstede...så jeg har egentli kuttet henne mer eller mindre ut..Egentlig synd for hun er jo egentlig en kjempe grei jente. Dum?,det kalles heller snill.Er hvertfall ikke kjip.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 ja, du har egentlig rett her. Man skal ta vare på de vennene man har. Jeg tar hvertfall en "pause" fra venninna mi nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå