Gå til innhold

Prins eller prinsesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine symptom i svangerskapet så langt:

Litt ettermiddags/ kveldskvalme eit par veker i 1. trimester

Gått opp 2-3 kg til veke 24

Struttemage

Dette er første mann/ kvinne ;o)

Ellers i fin form og fungerer som før ;o)

Nåken som har/ har hatt lignande svangerskap, og kva har dåkke fått/ får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg tror egentlig ikke d er mulig å "spå" kjønn utifra symptomer/ mage.. Magens form avhenger mer av vår anatomi i bekkenområdet enn av fosterets kjønn tror jeg, og kvalmhet går vel på om kroppen vår "takler" hcg-hormonene bra eller ikke... Jeg hadde bare pittelitt kveldskvalme i 1.tri og var i suuper form, og alle tippet at jeg skulle ha gutt (t.o.m gynekologen jeg var hos=), men på UL i forrige uke viste d seg at d er ei lita jente inni der...:)

Skrevet

Hehe... egentlig så trur eg ikkje så masse på at man kan sammenligne svangerskapa, alle gravide er jo så forskjellige! Vi kunne jo ha valgt å spørre etter det på UL oxo. Men "alle" vi møter, klapper meg på magen og seier at vi får gut, så er berre litt nysjerrig om det er bevis/ motbevis. Mest for moroskyld egentlig ;o)

Skrevet

Dette lignet mine tidligere svanger skap med ettermiddags/kveldskvalme + struttemage.

Begge de var gutter! :)

Men det er nok ingen fasit :)

Skrevet

....og gratulerer og lykke til vidare med godjenta forresten ;o)

Skrevet

Blir så spennande! Gledar oss uansett ;o) Er det din nr 3?

Skrevet

tror nokk heller ikke det er mulig å se om man får jente eller gutt. blir litt små irritert når folk sier til oss at vi får nokk ei jenta ,ingen vist å gå på ultralyd for å få vite det siden dem vet det så skrå sikkert,sier dem da.. hoff jaja.. håper på gutt her siden alle sier vi får jenta så har dem tatt feil .. hehe.. men uannsett håper på en frisk å rask unge ;)

Skrevet

Merkelig det der... kossn alle er skråsikre. Tar det med et smil eg da ;o) Vi håper self på en frisk og rask en, og viss ikkje så tar vi det deretter. Gleda oss massevis!!! Lykke til alle sammen uansett gut eller jente!

Skrevet

på babyverden.no så er det masse artige myter og kjærringråd om hva slags kjønn du får, det er litt gøy å sjekke ut, selv om du ikke skal stole blindt på det såklart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...