Nord'a Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Er det flere som er plaget med at barna deres blir klam/våt i bilstolen? Jenta vår var også klam/svett i vinter også, men tenkte at jeg hadde hadd for mye klær på - helt til hun satt i bare body (da bilen var varm), men ble fortsatt klam. I sommer skal vi kjøre et par hundre mil på ferie, og er litt bekymret for jenta vår som må sitte så lenge i bilstolen og svette. Har forsøkt med helseteppe, men ingen bedring? Noen råd? Vi har en Brio Primo bilstol.
Mamma_til_smurfen Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Har samme problemet, trodde også jeg kledde på snuppa for mye klær.. Men klam blir hun uansett.. Tar også gjerne imot råd!!
KoneTilMannenMin Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 håper noen med erfaring svarar på det her! har den svarta maxi cosin og han blir helt genomvåt selv ner han ligger i bara body. er det inget man kan gøra?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Maxi Cosi har et sommertrekk som det går an å kjøpe tror jeg...
KoneTilMannenMin Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 har den??? vet du hvor jeg får køpt den eller??
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Nei, det vet jeg ikke. Bak på maxi cosi stolen min er det et lite oppbevaringsrom, der er det et hefte. Der ser du bilde av sommertrekket. De har også regntrekk og myggtrekk.
KoneTilMannenMin Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 ja regn o mygg trekk har jeg men har ikke hørt om noen sommar trekk. får kolla litt i boken igen har nestan lust å bytta bilstol, han blir så klam
baby 07.02. Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Samme problemet her. Tror jeg skal sende en mail til produsenten.
Elax Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Første setet til småen var en svart acta graco, han var klam og svett som bare det! Når sola stod på ble jo stolen reine varmeovnen!!! Dette er grunnen til at vårt sete nr. 2 ble helt lyst, setet blir ikke like varmt! Ja, det er jo upraktisk med et lyst sete, men heller det enn at ungen min koker over : )
trulletrollemor Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Hei! Jeg vet at enkelte er ullfantaster og andre er det ikke, men jeg må slå et slag for ull i denne sammenhengen :-) Vi har brukt et bilsete-skinn i bilsetet, brukte det til eldstemann helt til han byttet til det siste vi har (der han bruker bilens belte). Skinnet er kortklippet og leder fuktighet vekk fra kroppen og ut på sidene, så han ble mye mindre klam med ulla enn uten. Dessuten gav det ekstra polstring som han likte veldig godt, spesielt på langturer. Det kan være slitsomt for dem å sitte i bilstolen lenge, det er normalt ikke så tykk polstring på setene, og under er det knallhard isopor. Prøv det, og se om ikke det hjelper!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Har samme problem her.Har maxi cosi..uansett hvor mye/lite klær han har på så blir han klam.Var til legen og han tissa på alle klærne sine så jeg måtte tulle han inn i pleddet,men selv om han kun hadde bleie på så ble han klam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå