Gå til innhold

Er så innmari lei...


lillefot

Anbefalte innlegg

Håper at tida går fort til termin eller at jeg blir satt i gang. Har hatt det så innmari tøft denne gangen at jeg nesten ikke har klart å kose meg med svangerskapet. Har 7 uker igjen. Siden jul har jeg hatt stigende bekkenløsning + at mamma har vært kreftsyk. Nå går jeg på krykker og mamma døde på tirsdag for snart en uke siden. Har brukt hele uka til å planlegge begravelse og rydde opp i hennes ting. Gråter mye og er konstant sliten, trøtt og lei meg... Bare onsdag kan komme og gå fort så kan jeg begynne å se forover igjen... Uff, ikke meningen å klage sånn, men det er så greit å få skrevet det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre at du har det så vondt nå. Dette er jo en tid som er slitsom, men som allikevel skal være fyllt med spenning, glede og forventninger. At din mor døde nå fortjente verken hun eller du. Du har all rett til å kunne klage litt nå. Masse lykke til med deg og ditt.

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff d va trasig å høre.. Skjønner at d kan være tøft! Ingen grunn for å beklage seg, du klager ikke..

 

Lykke til, og håper at d blir bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist. Vet litt hvordan du har det. Broren min døde brått bare noen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Så da jeg egentlig skulle gå rundt å være glad ble alt bare leit i stedet for. Det går bedre nå, etterhvert begynte jeg å bruke babyen i magen til å klare å se fremover igjen. Litt av noen ytterpunkter man skal oppleve i livet! Håper du har noen rundt deg som kan ta ekstra vare på deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...