Gå til innhold

"Sliten" i ryggen.. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

De siste ukene har jeg blitt så "sliten" øverst i ryggen. Det sitter ca rett over korsryggen og opp til mellom skulderbladene. Er utrolig vanskelig å både sitte og ligge komfortabelt. Hjelper som regel å ligge på ryggen, men det er ikke alltid like behagelig da jeg får vondt nederst i magen fordi det strekker fordi jeg har bena rett.. Skal ikke være lett dette her! Hehe.. Har vært hos fysioterapeut pga vondt nederst i korsryggen, og det ble borte etter 3 behandlinger.. Vurderer nå å dra tilbake for å få dette fikset, må bare få henvisning fra legen først. Greia er at jeg jobber som badevakt/billettselger (mest billettselger for tiden) og blir for det meste sittende stille en hel arbeidsdag og det orker jeg ikke :S Er derfor hjemme fra jobb i dag. Men det går vel ikke an å få sykemeldig for at jeg ikke kan sitte rolig på jobb?? Hehe.. Blir jeg sykemeldt er det jo det jeg kommer til å gjøre hjemme og liksom..

Er 31+4 i dag og har 5 uker igjen å jobbe med denne uken før jeg går ut i permisjon. Er forøvrig grusomt lei jobben og, men siden jeg jobber med moren til samboeren min, og har faren hans som sjef føler jeg at jeg må jobbe og..

Noen i ca samme situasjon her?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som er sliten i ryggen asså? :/

Skrevet

Sliten i ryggen ,jeg også. Jeg merker det spesielt hvis jeg blir stående en stund, feks lager mat. Tror det er noe med holdningen.

Det å bli hjemme fra jobb er jo kanskje fornuftig også da, selv om jeg skjønner at det kan bli vanskelig pga (sviger)familie.

Men er du hjemme kan du legge deg ned og hvile ved behov, du kan reise deg og gå om det hjelper.. MAo du står mye friere til å ta hensyn til kroppens signaler!

Skrevet

har hatt/ har samme problem som dæ... får små problema me å puste åsså når dem kommer... e utroli hesli... syns du ska be om sykemelding, du får jo bevegd dæ litt mer da, legge dæ ne å bare slappe av ...

Skrevet

Takk for svar begge 2 :) Har ikke tenkt på akkurat det engang jeg! At om jeg er hjemme så får jeg lyttet mer til kroppen, og kan legge meg ned om det blir for ille.. Er tydeligvis i ammetåka allerede selv om det er noen uker igjen til termin, hehe.. Bestiller time hos legen i morra jeg, og så får vi se hva det blir til :) Ha en fortsatt fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...