phantomet Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Nå har jeg nettopp vært en tur i dusjen. Det er et lite prosjekt i seg selv, så nå mannet jeg meg opp og svinset grasiøs som en bøffel inn i dusjen... Idet jeg er ferdig og kommer ut av dusjen legger jeg merke til flere ting... 1 mye støy og skravling nede 2 ubehagelig parfymelukt 3 hunde jammer 1 Eldste jenta har med seg to venninner hjem etter skolen, fine jenter men noe høylytte. 2 Svigermor har rett og slett bare intallert seg på kjøkkenet vårt derfor parfymelukt i hele huset. 3 Bikkja er fra seg av begeistring fordi eldstejenta er hjemme, og vet at hvert øyeblikk nå blir det tur... 1 Jentene har nå tatt bikkja og Junior med seg på tur, og så henter de Måka på tur tilbake. 2 Svigermor skjønte omsider at jeg ikke har planer om å komme ned, så nå forsvant hun ut døren igjen...lukten sitter i enda riktignok.. 3 Bikkja er jo på tur, så nå er det stille i huset en stakket stund igjen.. Kanskje jeg skal snike meg til en dupp nå? Hmm....
Trollmora Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Syns virkelig du har fortjent en dupp nå! En riktig stor og lang en! Da er sjansen stor for at du kan ha en trivelig kveld med resten av gjengen mye større og alle tjener på det ) Svigermor kan kanskje få ny parfyme til bursdagen? En som ikke lukter riktig så sterkt? Sove godt )
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 sov godt du min venn i det tomme huset ditt, for det er ikke tomt særlig lenge :-)
Maud Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Håper du fikk deg en lur. 1. Fine jenter er bra! 2. Svigermødre med sterk parfymelukt må låses ute 3. Hunder som blir luftet er også bra, særlig når de tar med seg jenter med masse lyd...
iznogood Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Dusjing er absolutt ikke for pyser! Parfymelukt i hele huset nå en er gravid -> Å, fysjom! Håber noen går over hele bygget med sånn X-it spray, eller hva det heter slike luktfordrivere. Er ikke helt sikker på om svigermor uten parfymelukt heller er det beste når en er veldig gravid :-) Skravlejenter som går tur med bisken og småsøsken er nok litt mer å foretrekke :-) For de er luktløse og stille når de er ute av huset :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Eg er litt misunnelig (på dusjen, ikkje parafymestinkande svigermor, fnisejenter og bikkje), for vi har p.t ingen varmtvannstank.
iznogood Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 kanskje reise hjem til sivgermor og låne dusjen? :-D
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Det blir litt langt, får heller elge meg innpå nabo
iznogood Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 :-) naboer kan være gode å ha. i særdelshet når de har varmtvann og du ikke. det er litt grøssent å bare få vaske seg med kald klut, ja.
Plutseliten :) Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Svigermorparfyme har det med å være tung og med en lukt som henger igjen i huset i laaaang tid. Det er kanskje ikke akkurat den lukta som er best for deg om dagen. Flott med store skravlejenter som forsvinner ut med alt bråket og som samtidig lufter hund og småbrødre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå