Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Har fått feriepenger på nav så da ble det shopping i dag allikevel=) har satt av 5000 til hver av oss (meg og sambo) til å kjøpe nye klær (det trenger vi virkelig!) så nå skal vi ut og shoppe! Kan dessverre ikke bruke alt i dag da, men en del blir det... Gøy=)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Herlig Vil også ha feriepenger, men må nok vente til neste mnd. jeg. Har forresten nettopp plantet planter i balkongkassene her ute og gjødslet godt. ! (eller var det blomstene hm hm) Er hvertfall svart under neglene
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 det er godt å være svart under neglene=)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Heldiggrisene, her går feriepengene til hus og hage i år... Elektrikerene skulle ha 2600 for å legge ned to kabler til to kontakter i kjelleren, da hadde vi lagt rørene og hadde alt klart til dem.... Råttne priser....30 min brukte de!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå