Gå til innhold

PENGER PÅ KONTO!!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Har fått feriepenger på nav så da ble det shopping i dag allikevel=) har satt av 5000 til hver av oss (meg og sambo) til å kjøpe nye klær (det trenger vi virkelig!) så nå skal vi ut og shoppe! Kan dessverre ikke bruke alt i dag da, men en del blir det...

Gøy=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig :)

Vil også ha feriepenger, men må nok vente til neste mnd. jeg. :)

 

Har forresten nettopp plantet planter i balkongkassene her ute og gjødslet godt. ! :) (eller var det blomstene hm hm)

Er hvertfall svart under neglene

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

det er godt å være svart under neglene=)

Skrevet

Heldiggrisene, her går feriepengene til hus og hage i år...

Elektrikerene skulle ha 2600 for å legge ned to kabler til to kontakter i kjelleren, da hadde vi lagt rørene og hadde alt klart til dem.... Råttne priser....30 min brukte de!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...