cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har mye mye melk i brystene nå og er 35+2 i dag.. Er det noen som vet om det er normalt å ha såpass mye melk så tidlig? Kan ikke ligge på siden for da lekker det som bare det og min samboer kan ikke stimulere brystvortene mine når vi har sex for da sildrer det ut! Egentlig begynner dette å bli en sann plage og jeg må bruke ammeinnlegg!:/ Vet noen årsaken til dette? og kan det være risiko for for tidlig fødsel med tanke på at kanskje babyen blir stresset eller sånne ting?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Noen har det Sånn, mens andre ikke merker noe til melken før etter fødselen. Jeg hadde det sånn med mitt første barn, mens det har lekket lite før fødsel de to neste gangene. Det eneste jeg kan si er at du nok bør forberede deg på noen måneder der du må sove med bh + innlegg om natten, og dette med bryststimulering og sex.... vel, det blir det nok lite av (i alle fall uten søl) inntil ammingen er over. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå