LOCP Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Har snakket med sjefen idag. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke komme tilbake til jobben etter permisjon (p.g.a dårlig lønn) Han ville gjerne beholde meg, så jeg går opp 28kr timen:) Men jeg har jo allerede sendt inn søknad om permisjonspenger til nav, med de gamle lønnsopplysningene.... Noen som vet om jeg får med lønnsøkningen??? Går ut i permisjon om 5uker. Med en fare for å bli sykemeldt snart... Jeg skulle få lønnsøkning fra og med Mai lønningen, som vi får betalt ut nå i juni. Noen som vet????
NemiW og Ravn Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ring NAV og spør dem der. Hvis du ikke blir sykemeldt, tror jeg du rekker å få med lønnsøkningen. Jeg ville ringt dem med en gang, og samtidig fått arb.giver til å fylle ut nye lønnsopplysninger til NAV for deg.
togutter-08og10 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hvis det er lønnsøkning fra 1. mai så har du krav på å få dem i permisjonstiden så lenge du ikke har gått ut i permisjon enda. Om du er sykmeldt eller ikke spiller ingen rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå