Gå til innhold

Nå nærmer det seg, dere!!


BabyButterfly<3fødeklar

Anbefalte innlegg

Ville bare ønske alle sammen masse lykke til m siste innspurt av svangerskapet. Her begynner jeg å bli småstressa for å ikke få alt i orden før fødsel, men det ordner seg nok på en måte ;) Har termin 8. juni.

 

Vi har spennende uker foran oss, men venting, lengting og så den store dagen - og kanskje de enda større som følger etter den :) Tenk så deilig å få nurket vi har bært på opp i armene sine.

 

Jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til du og!

 

Er super spent her nå!

Går inn i uke 38 i dag. Så er klar som et egg.

Fylt opp fryseren med pizza og pyttipanne i dag, så det blir enkel mat når vi kommer fra sykehuset:)

Men er jo enda 17 dager igjen til termin. så spørs om den maten får ligge i fred fra gubben om snuppa vår ikke kommer før hehe

 

Ellers så har det alt av innkjøp fra bleier, kremer, seng, vogn, klær etc vært klart i flere måneder nå.

Nesten så jeg må vaske opp sengetøy igjen:) hihi

 

Jeg har jo gått hjemme siden oktober, så har ikke hadt så mye annet å bedrive tida mi med.

Åsså er jeg jo glad i å ha ting i orden, så det ikke blir stress på slutten...

Det slipper jeg, og det er godt å vite, at alt er i sin skjønneste orden om snuppa kommer i dag eller om 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja.. Ifølge nedtelleren så har jeg da 24 dager igjen til termin. Og er gruelig misunnelig på dere som nå nærmer dere termin dato med stormskritt!! For over tre uker virker akkurat i dag så utrolig lenge... Har pusket litt rundt i huset og fått klart vogna siden vi skal ha den med på sykehuset, og pisket gubben så han har ordnet på badet og satt klar stellekommoden der.. Senga står på soverommet, men ikke oppredd da.. Klær er vaska og stelleprodukter tar jeg det med ro med.. Må ha litt å gjøre helt på slutten! Hehhehe!! =)

 

I dag har jeg en skrekkelig dårlig dag med skikkelig vondt i rygg og symfyse, og dårlig mage etter ei tilnærmet søvnløs natt, så kjenner at akkurat nå var det vanskelig å være positiv når jeg tenker at jeg kan gå gravid i fem uker til, men men.. Altå går vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...