Gå til innhold

Dere med silikon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opererte meg for ca en mnd siden. Og nå ser det ut som om det er en sene under brystene og ned til brystkasssen. En på hvert bryst. Klossete forklart men. Viser ikke når jeg står vanlig, bare når jeg strekker meg. Ikke vondt, men ubehagelig når det strekkes. Har noen av dere det? Hva er det og går det bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Ring Kirurg-Kristian og spør!

Skrevet

Du har vel tatt litt store innlegg sikkert.

Skrevet

Nei jeg har ett av de minste innleggene.

Hi

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Han som opererte deg :-) Her inne kan egentlig ingen svare deg for det er ikke våre pupper, hehe.

Skrevet

Nei men lurte bare på om det var andre med samme erfaring.

Hi

Skrevet

har du lagt den under muskelen?protesa? hmm..er ikke helt sikker på hva du mener men så tidlig etter operasjonen er ikke ting helt sånn som det skal være enda..det gror seg til.. Om du plages og trenger å få noen til å se på deg bare ta en tlf til kontordamen å si hva d gjelder d gjorde jeg da jeg plutselig fant bobler under huden som knitra dda jeg klemte på dem på ribbeina..hehe d var bare luft!-og helt normalt..så bare ring!..kan være det er normalt men at ingen her har opplevd d du opplever:) Håper d ordner deg, er uhyre sjelden man må oprere på nytt så er nok noe som blir bedre:)

Skrevet

Har lagt dem over muskelen. Tenk om det er det at det har strekt seg for at jeg ikke har klart å la være å løfte armene over skulderhøyde i starten? URK! Håper for guds skyld det går bort *hyle*

Hi

Skrevet

det er mondors disease, tror det skrives slik. Ikke farlig og kan komme og bli borte igjen. Du kan legge på sånn blå sjelepose du får på apoteket, det hjelper. Skjelden å ha det og rammer bare de som har fått silikon

Skrevet

Gelepose du mener? Som en kald pose?

Skrevet

Har du noen nettsider med info? Ble lettere nervøs her nå. Finner bare engelsspråklige sider og det er ikke så lett når det er slike temaer.

Bør jeg informere legen min? Bør jeg sjekkes ut for dette?

Skrevet

Det bør absolutt sjekkes hos lege, men du har sikkert ordnet det allerede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...