Gå til innhold

hushjelp..

Mahari81 og den lille Bie <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg noen gang i framtiden skal ha hushjelp, hvor mye koster det sånn ca. en gang i uka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vaskehjelp annenvher uke, og betaler 120,- pr time.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig her, men jeg vasket huset til naboen min en gang i uken i to til tre timer hver gang. Det var da vask av do/dusj og bad. Tørke støv i hele huset, støvsuge alle gulv + vask av stue- og kjøkken gulv. Ca annenhver uke vask av resterende gulv. Dette fikk jeg 200kr fast for. Så fikk jeg ekstra for julerengjøring, sommerrengjøring og vindusvask.

Skrevet

Vi bruker fetteren min som er 14 år. Han får 75 kr i timen for å støvsuge og vaske gulver i 1 etg og trappa opp + rommet til vesla. Bruker stort sett to timer på det og er storfornøyd med pengene han får. Dette skal han gjøre en gang i uka til jeg har født. Også sparer han disse pengene til han skal på ferie i sommer. Fint å lære ungdommer å vaske synes jeg. Fulgte han grundig første gang og etter det har han gjort en glimrende jobb.

Skrevet

Vi betaler 125 kroner i timen men det er svart da...

Skrevet

Vi betaler 450 kr, hun vasker hele huset 2.hver uke. Tørker støv og sånn også. Hun bruker ca 3-4 timer.

Skrevet

Vi har hjelp en gang i uken, da tar hun hele huset og bruker 3,5 time, 100 kr timen.

Hun skifter også på senger, vasker klær, vasker inni kjøleskap og komfyr, vasker vinduer alt sånt ved behov -noen sånne ekstra ting gjør hver gang.

Skrevet

Må bare si at det er utrolig deilig, og absolutt verdt hvert øre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...