Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt soltelt til baby? Har sett på babyshop- men de har bare sån som man kan ha over lekegrinda. men jeg tenker på sån som man kan ha med seg rundtomkring ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så et soltelt til å ta med seg rundt på et av lagersalgene til Fru Lyng. :-)

Skrevet

de selger det på buskerud storsenter, men kanskje litt langt å dra dit for enkelte!!!!!!

Skrevet

Vi kjøpte UV-telt på Toys"R"us i forrige uke. Kostet 399 og kan legges sammen til å bli lite og flatt - supert å ta med på ferie eller i strandbaggen. Disse butikkene finnes jo rundt om i landet, så kan hende det er noe å hente der for flere av dere. Har undersøkt litt, og på Babyshop sa de at de ventet det inn litt uti juni.

Skrevet

Synes da virkelig jeg så dette i IKEA-reklamen. Hadde i hvert fall tenkt til å kjøpe det der!

Skrevet

Hei! På Lekeplaneten har de strandtelt, kr 149,- De har butikker flere steder(her i Vestfold er det butikk både i Larvik og Sandefjord).

Se www.lekeplaneten.no

Skrevet

jeg kjøpte sånn på ringo... med et rundt telt, + et "spisst" telt + en sånn spiral eller hva dt heter som en kan krype gjennom.

Egenetlig bergenet for 3 år og oppover men gutten min på nsart 8 mnd storkoser seg:)

han kryper gjennom rører for så i telte til lekene sine.. så her er det stor suksess:)

Skrevet

Solfiltertelt med faktor 50 gis som vervepremie hos Goboken. Jeg fikk kjøpt et slikt selv om jeg ikke vervet.

Toyrous har også slike telt.

Ellers er det noen som har kjøpt slike på E-bay- nettauksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...