Gå til innhold

I går flyttet samboeren ut.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt problemer med komunikasjonen over lang tid. Han får bare ikke til å snakke med meg. Dersom jeg prøver å prate om oss, forholdet og fremtiden vår. Få et felles barn, eller noe annet enn "hvordan har dagen vært?" og "hva skal vi ha til middag?" så låser han seg fullstendig. Bare sitter der som en taus terrorist og ikke sier noen ting.

Det rare er at han er den sosiale fyren ellers. Han blir venner med fyren i kassa på kiwi og kommer lett i prat med hvem som helst. Er midtpunktet på fest og har mange kompiser.

Etterhvert har jo jeg da følt at det er jeg som er problemet. Er det unormalt å ville prate litt sammen??

Er jeg virkelig så dønn kjedelig?

På fredag ble vi enige i at det var best å prøve å være litt fra hverandre. Han flyttet inn hos en kompis i går kveld, så nå er det plutselig gjort, ikke bare en tanke jeg får hver gang jeg blir sint, lei meg, skuffa eller whatever.

Men hjelp så skummelt!

Og det gjør vondt. Faen altså :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at det var til det beste. Det er normalt å snakke sammen. Selv om jeg ikke lenger har behov for de riktig dype samtalene lenger, så vil jeg gjerne at vi snakker sammen. Kanskje han ville ut av forholdet, men ikke helt ville innse det selv? Det er mange rare ting man kan si fordi man er frustrert pga det som egentlig ligger til grunn.

Håper det går bedre med deg etter hvert.. Det er skummelt, men går seg til etter hvert.

Skrevet

Leit å høre...

Håper det ordner seg til det beste for dere!

Sender deg en klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...