Gå til innhold

Hva syns dere om navnene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aune minner meg om Aune Sand, ikke veldig positivt..

 

Azuka? Minner jeg om et våpen eller noe, Bazuka?

 

Huff nei, ingen av de navnene falt i smak hos meg hvertfall..

Skrevet

tenker på tekken-spillene på playstation når jeg hører Azuka.

 

Og kjenner en som heter Aune til etternavn....

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Jeg bare lurer altså. Er ikke navn jeg tenker på :-)

Skrevet

mindre fine..

Aune er for meg et etternavn.. kjenner noen som heter det.

Skrevet

liker de ikke..=O

Skrevet

Aune synes jeg vel ikke så voldsomt mye om. Litt kjedelig, selv om det er uvanlig. Men for all del, helt greit, har ikke så voldsomt sterke følelser verken for eller imot :)

 

Azuka var litt tøft, men jeg ser for meg at det da er snakk om et barn av afrikansk avstamning, ikke en nordisk liten blondine, liksom..

Skrevet

skiftet du nettopp nick??

Skrevet

Aune er et etternavn i mine ører. Azuka er utenlandsk. Enig med Thula i hennes assosiasjoner.

Skrevet

Aune er litt kult. Azuka bør man man minst være halvt japaner og halvt masai for å hete, og selv da er det ikke særlig pent.

Skrevet

Azuka er en kvinnelig rollefigur i Grand Theft Auto 3, bare så du vet det. :P Kjeltring.

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hun er også en jævlig evil japansk skrekkfilmjente!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...