Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Aune minner meg om Aune Sand, ikke veldig positivt.. Azuka? Minner jeg om et våpen eller noe, Bazuka? Huff nei, ingen av de navnene falt i smak hos meg hvertfall..
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 tenker på tekken-spillene på playstation når jeg hører Azuka. Og kjenner en som heter Aune til etternavn....
Gjest Zima *2pp* Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg bare lurer altså. Er ikke navn jeg tenker på :-)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 mindre fine.. Aune er for meg et etternavn.. kjenner noen som heter det.
Thula Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Aune synes jeg vel ikke så voldsomt mye om. Litt kjedelig, selv om det er uvanlig. Men for all del, helt greit, har ikke så voldsomt sterke følelser verken for eller imot Azuka var litt tøft, men jeg ser for meg at det da er snakk om et barn av afrikansk avstamning, ikke en nordisk liten blondine, liksom..
piano♫ Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Aune er et etternavn i mine ører. Azuka er utenlandsk. Enig med Thula i hennes assosiasjoner.
Gjest -<<- Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Aune er litt kult. Azuka bør man man minst være halvt japaner og halvt masai for å hete, og selv da er det ikke særlig pent.
Anne-B. Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Azuka er en kvinnelig rollefigur i Grand Theft Auto 3, bare så du vet det. Kjeltring.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Hun er også en jævlig evil japansk skrekkfilmjente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå