Gå til innhold

Jeg har hatt verdens verste kjøretime i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Har oppkjøring om 2 uker og er noe stressa.

Skulle kjøre en oppkjøringsrute i dag og det gikk rett til h***vete...

Gikk fint på motorvei og sånn, men bykjøringen (Bergen sentrum) gikk helt forferdelig... holdt på å kjøre ned noen fotgjengere, tok et mongo-feltskifte som holdt på å gå galt og det var ikke måte på...

Jeg er ganske sjuk i dag, tett i hodet, nesen og ørene men det hjelper ikke. tenk om jeg er sjuk på oppkjøringen også da? jeg er skammelig nervøs for hvordan dette her skal gå altså...

Vi måtte til og med avslutte timen en halvtime før fordi alt bare gikk galt siden jeg er sjuk...

Noen som gidder å ta oppkjøringen for meg eller? har mest lyst å bare legge meg ned og grine og drite i hele oppkjøringen =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda! men det blir bedre når du er frisk, er jo leeenge til oppkjøringen. :-)

Hihi, x'en min er kjørelærer i Bergen, så måtte le litt når jeg leste innlegget. Trivelig fyr da.

Skrevet

Hehe, heter han Ove?

Uff, dette er skummelt =(

Skrevet

Hehe, nope, Filip, godslig trønder. :-)

Går så bra atte, bare pust og slapp av og ta det i ditt tempo, ikke la deg stresse. Men bli frisk først!

Skrevet

Heihei!

Kan fortelle at min prøveoppkjøring gikk også rett i dass! :-S Jeg strøk med glans sa han læreren! haha... en uke eller 2 etterpå besto jeg oppkjøringen så og si UTEN FEIL! :-D

Så lykke til med den skikkelige oppkjøringen, det er den som betyr noe!

Går så fint så! :-D

Skrevet

Haha, er du eksen til filip? stilig! må jo være samme fyren, han er partneren til kjørelæreren min. jeg skal ha prøveoppkjøring med filip på torsdag... litt småsjenert men veldig hyggelig fyr ikke sant? midten av 30-årene eller noe?

Skrevet

Det var godt å høre!

Det ordner seg for snille piker, så jeg får bare kjøre masse før oppkjøringen. kjørelæreren min har veldig lav strykprosent, da, og det er jo positivt=) (det heter tross alt positiv trafikkskole...=P )

Skrevet

Haha, japp, det er han ja!!! Utrolige øyne...*sukk*

Han er musiker da, og alltid vært litt eksentrisk, så ble rimelig sjokka når han plutselig ble kjørelærer liksom. Ikke heeelt det jeg hadde venta. :-o

Skrevet

Haha, så gøy=)

Snakket med ham i dag - han og kjørelæreren min ville ha meg til å bestemme hvem som hadde finest hår på brystet...=P

Skrevet

HAHAHAHA!!!!

Du får hilse så mye, fra hun på Senja som kjører sykebil og ikke tåler rødvin. ;-)

Skrevet

Hehe, det skal jeg gjøre=)

Skrevet

Rebel, du har pm. ;-)

Skrevet

Du også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...