Potetstappe Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Har fått betennelse i livmoren, og har fått medesiner for dette.. 5 tab. hver dag, jeg som hater å ta tabletter. kan ikke drikke alkohol på 2 uker (det er egentlig greit, men kjipt å ikke kunne ta en sommerøl med naboen i kveldssolen), ikke ha sex på 2 uker (humøret mitt er på bånn etter 2 dager uten til vanlig, så dette blir spennende!) Og ikke være i sola under behandling som er 14 dager, og ikke i solen 14 dager etter endt kur.. Altså 4 uker i skyggen! Og ikke nok med det, jeg reiser til Gran Canaria om 2 uker, og skal være der i 14 dager.. I SKYGGEN!!! Måtte bare få det ut:P
FrøkenSprøken Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ojj da.... Har dere ikke reiseforsikring? Så kan dere få endret turen noen uker? Er kanskje ikke så bra å reise til syden når man skal unngå sol, da? Du får sikkert legen til å skrive en legeerklæring på det til deg. God bedrign da, uansett:)
Potetstappe Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Har ikke reiseforsikring, det er svigermor som har spandert da vi skal reise med hele fam. til sambo... Enten blir vi hjemme, eller så får vi prøve å gjøre det beste ut av det... Siden vi er så mangesom skal dra er det ikke så lett å få det til å klaffe igjen...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Veldig lurt og ha reiseforsikring, hva om du blir kjempesyk der nede? Ingen selvfølge og få hjelp med europeisk helsetrygdkort. I tillegg finnes det mange andre farer som ran, tyveri, vold etc... Ville absolutt ha tegnet reiseforsikring før dere reiser. Synes selv europeiske har den beste selv om den koster litt, men det er 0 i egenandel der!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Å jøss... hva type tabletter er det du har fått??? jeg har hatt betennelse i livmoren jeg og.. Men fikk ingen slike restriksjoner...
Jelly Belly Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Hei! Kan anbefale deg å finne ut hvorfor du ikke kan være i solen. Har selv gått på antibiotika som jeg skulle holde meg unna solen mens jeg gikk på. Vi booket om sydenturen og hadde 2 grå uker hjemme i stedet. Kan si jeg følte meg snytt i ettertid da jeg fikk vite at grunnen til at man skal holde seg unna er at huden KAN bli veldig sensitiv.. HALLO!! Hadde legen bare sagt det hadde jeg jo bare smurt meg litt ekstra.. For 2 uker i syden er det faktisk verdt og bli litt rød på skuldrene. (skal nevnes at jeg har gått på samme kuren en gang etter dette, og da solte jeg meg masse og koste meg på stranda hver eneste dag. Var ikke rosa engang..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå