xxxJulianexxx Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Synes det bare handler om hatlister, usaklige kommentarer og diverse. Jeg er klar over at det er en krangleside, men hvorfor er dere så NEGATIVE? Dere kranglere har vel også noe positivt i livene deres??? Kanskje dere bør sette litt større pris på det dere faktisk har....
Abra Makabra Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Flott at du tar på deg oppgaven med å definere positivt og negativt for oss her inne, men jeg tror kanskje skravlerne vil sette større pris på innsatsen. Takk for besøket, lykke til videre.
xxxJulianexxx Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Ja og ikke minst frekke...............Takk for besøket du lissom? Her har jeg kommet for å bli.......hvertfall til jeg er ferdig med oppgaven min.
fumlis og skrikerungene Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Hvorfor gidder du det da? Hvis vi er så negative som du sier? Jeg for min del skjønner ikke hva du prater om.. Kanskje det er du som er en negativ person, som tar alt på en negativ måte?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 NEGATIVE................?????????Hæææææææææ.........svarte jeg er så forbanna positiv så det ikke er mulig en gang jeg, må henge fast lodd på munnviken for at ikke smilet skal vippe rundt her............=) Dæven å blid og glad jeg faktisk er=)
xxxJulianexxx Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 Skjønner ikke at dere gidder å protestere engang jeg. Bare ta en titt på deres egne tidligere innlegg. Dere må jo ha såpass selvinnsikt/innsikt at dere ser at det er mange negative mennesker her. Jeg er nesten alltid positiv jeg. Bare en erter da:)
Gjest Zima *2pp* Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Det er jo ingen som er provoserte. Det hadde jo vært orgasme for deg om noen faktisk ble det av et av innleggene dine.
innMariSterk Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Negative?! Etter at anniene fikk fyken har jo denne siden blitt rene leikestova...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå