Gå til innhold

Rett kopi til omslagsark som skal leveres til universitetet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lenge siden jeg har gjort dette nå. Har vitnemålet hjemme, og må sende inn kopi av det innen 1.juni. Hva må til for at det skal være godkjent? Kan jeg ta en kopi, stemple det med rett kopi og sende det avgårde, eller må det gjøres av godkjente folk?

Er litt grønn på dette her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikkje stemple det sjølv, nei. Veit ikkje heilt kor en får gjort sånne ting lenger. Kan du høyre med skulen du fikk vitnemålet hos om du kan få en stempla kopi der?

Skrevet

Hihihi... Hvis du har et slikt stempel vil jeg gjerne låne det, for da kunne jeg ha fått fiksa på noen karakterer rfra vgs ;)

De gjør det på videregående skoler, ungdomsskoler av og til, og på politikontoret, tror jeg... Hm... Nå ble jeg faktisk usikker...

Uansett, det må være attestert kopi fra en offentlig etat...

Skrevet

Rimelig sikker på at vi har et slikt her på jobb ja ;) Men det må vel være en attestert kopi ja.. Politikontoret, kanskje, det er ikke så langt unna... Skolene som jeg gikk på er desverre et stykke unna, så det blir litt vanskelig å få til på kort varsel..

Skrevet

Her gjør biblioteket det... Du må enten la dem ta kopien, eller ta med både original og kopi, sånn at de kan signere på at kopien er korrekt. Det er kjempestrengt, - hvis det ikke er korrekt, kan man nemlig anmeldes for dokumentfalsk...

Skrevet

Trenger ikke å være den du har gått på selv. Jeg dro på en annen skole og fikk kopier sist, og det var ikke noe problem:)

Men hvis dere har et slikt stempel på jobb kan du jo bare spørre noen du jobber sammen med om ikke de kan gjøre det. De vet vei i allefall OM de har lov;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da prøver jeg enten politistasjonen eller biblioteket, en av dem må vel kunne gjøre det, tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...