Gå til innhold

Bukowskibamse, et lite lam på 20-25 cm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger på magen, er hvitt og har et beige skjerf rundt halsen....Det er krise i leiren, trenger et nytt et og jeg har prøvd å google forhandlere og alt mulig, finner det ikke:(

Har vært rundt hele byen i dag, er det noen som har noen lyse ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kjøpte du den?

Vi har en Bukowskibamse, en kanin med sløyfe på øret, som min yngste datter har lagt sin elsk på. De møttes da hun var rundt 6 uker gammel, hun har tilbedt bamsen siden, de er uadskillelige. For en liten stund tilbake ble det klart at bamsen hadde fått litt for mye kjærlighet i sitt korte liv, vi trengte en bamse til som avlastning. Lette overalt, sendte mail til forhandlere, lette i butikker osv osv osv. Ingenting funket. Det viste seg til slutt at Bukowski skifter ut designen på bamsene sine relativt ofte, og at selv om det nå finnes en veldig lik utgave av kaninen, så er det IKKE den samme, "vår" kanin er ute av produksjon.

Jeg var helt fortvilet og skrev om dette i et innlegg inne på et forum for tvillingforeldre. Jeg var så heldig at en vennlig sjel der inne som jobbet i en bokhandler mente hun hadde sett en slik på lageret, og lovde å sjekke for meg. Det var samme bamsen, og hun sendte meg bamsen i posten mens jeg overførte pengene til henne slik at hun betalte den for meg. Vesla ble helt vill da hun så bamse nr 2, og fremdeles 3-4 måneder etterpå sleper hun gjerne lykkelig rundt på begge bamsene, holder dem opp til alle som vil se og sier TOOOOOO bamser! Toooo!!

Hehe, sorry for den lange utredningen, ble litt snakkesalig. Det jeg vil frem til er at dersom du er så uheldig at bamsen er gått ut av produksjon slik som min er, så spør rundt, de kan fremdeles ha den liggende på et lager e.l. Det skader ikke å etterlyse den i hvert fall, og det hjelper veldig mye om du har et bilde :)

Skrevet

...-

Skrevet

Bokhandel ja, der sa du noe. Jeg har bare vært på lekebutikkene!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...