Gå til innhold

Venter på lillegutt-har kommet !!


nybebis

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan går det med dere og lille gutt?

 

Gutten vår er kjempe blid og grei på dagtid, men sover veldig dorlig på natten. Så i dag ringte jeg med Melanie for å se om han fremdles har litt stiv nakke og rygg. Tenkte det var greit å sjekke før vi begynner den store "sove-tvangen".

Ellers er han veldig morsom og god. Nå er det rett før han går. Han kan snuble seg tre skritt forover allene, og ler godt og stolt av segselv. Fred har jo en storesøster som han er desperat etter å kunne løpe etter :o)

 

Håper dere har det bare bra:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

 

Vi har det bare bra! Marius var jo på Barneklinikken i sentrum og hadde 2 behandlinger da han var rundt 6 mnd, og han er "friskmeldt" nå. Men jeg må jo innrømme at jeg fremdeles syns han virker litt stiv i ryggen.... Han leker fremdeles ikke med tærne sine, og han liker ikke å sitte sånn vanlig på rompa med beina foran seg. Han vil heller sitte på rompa med knærne bøyd/føttene peker bakover. Men han spiser og sover godt. Hadde en periode da han begynte å reise seg hvor han var vanskelig å få til å sove, men da gjorde Baby-safe underverker. Det bruker vi hver natt nå, og han sovner innen 5 minutt! Sover hele natta fra 1830 til ca 6. Han begynte å krabbe da han var litt over 7 mnd, og nå har han virkelig blitt en racer!!! Elsker å stå og reise seg oppetter alt av møbler og mamma's bein, men viser ikke noe særlig interesse for å gå enda. Men det kommer vel snart nok tenker jeg.... =)

Marius har ellers blitt en stor gutt, han er 77 cm og nesten 10 kilo nå.

Hvordan går det med vekt/lengde for Frederick da? Har han begynt å sakke ned veksten litt nå?

Hils Melanie når dere treffer henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Godt å høre at Marius er friskmeldt!

Frederick krabber ikke ( det gjorde ikke søster heller, men gikk da hun var 9 mnd..) Han sitter masse og fikler med ting. Han elsker å "undersøke" ting, dra det fra hverandre, pirke på og slå mot andre ting.

Her har vekten sakket ned, men han er 11.5 kilo og 75 cm lang. Jeg tror han er ca 48 cm rundt hodet. Så han er god og rund kan man si ;o)

Merkelig i grunnen, datteren min har alltid vært lang og tynn og liten i hodet..Det er faktisk bare 3 kilo som skiller dem nå.

 

Vi måtte ut å kjøpe tvilling-trille. Merker at det trengs når jeg har dem allene:o)

 

Skal hilse masse til Melanie:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...