Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Heisann. Noen som vet hvor normalt det er å ha menstruasjon selv om man er gravid? Testet positivt 4 dager over mens. Men dagen etter kom mensen, men den varte bare i 5 dager og jeg pleier å blø 8 dager. Noen som vet?
monca*84*j12 Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet? at du har hatt befruktet egg som bare streifet, men ikke festet seg? tatt flere tester etter mens?
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Takk får svar:) Nei, har ikke tatt flere graviditets-tester ennå. Men tenkte jeg skulle ta en idag. En venninne hadde vanlig menstuasjon de 3 første mnd av sin graviditet, så håper på det beste:)
monca*84*j12 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Ja, det var ikke meningen og "ta motet" fra deg... kan godt tenkes du er gravid... og jeg skal krysse fingrene for deg=) må fortelle hvordan det går da..
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Kansje bare meg som har litt får store forhåpninger. Mistet i mars, var da 8 uker på vei, meg og mannen tar dette veldig tungt. Og håper på at det kan være en liten spire i magen min igjenn. Men får ta en ny test idag å håpe på det beste:) Takk får at du krysser fingrene for meg:) Hvordan går det med deg og prøvingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå