råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 og den er sååååååå fin!!! Gleder meg til å bruke den men en god stund igjen enda!! 8 uker til termin!!!!! Vi har kjøpt Teutonia Spirit S3 i brunt!! Tror nok den lille gutten vil trives godt oppi der:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det er bare SÅ gøy å få utstyret i hus. Jeg storkoser meg, jeg også.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 vi har også teutonia spiritS3 med fashionbag, og gleder meg stort til å snart få ta den i bruk Den er jo sååå fin!
mamman til juliprinsesse Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Vi har også denne vogna, i sort og den er lekker!!! blir kjempe artig å kunne ta den i bruk!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Denne har vi også bestilt, i brun. Gleder meg sånn til å få den i hus og til å ta den i bruk. Men er 14 uker til termin.
togutter-08og10 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har den også i brun, var visst populær farge det. Står her hjemme og venter på å bli brukt om en 8 ukers tid.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 gled dere dere som har bestilt den.....er bare lekker!!!!! har ikke fashionbagen vi da.....men den andre som festes på "karoseriet". Ikke den som kan puttes inn i sportsdelen. Tror faktisk det er bedre plass i denne bagen en i den forrige vognen vi hadde. simo kombi. men den solgte vi. glad for det i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå