Gå til innhold

keisersnitt


Lene72

Anbefalte innlegg

Da blir det keisersnitt på meg. Var på ultralyd i dag. Morkaken ligger fortsatt og sperrer for åpningen. Legen mente det var liten sjans for at den skulle flytte seg. Så da går jeg ut i permisjon en uke tidligere enn jeg hadde tenkt, så jeg slipper å gå glipp av en uke permisjon,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, hur känns detta då? Jag ska till ul nästa onsdag(var egentligen idag men de var tvugna att boka om pga att de var sjukdom på sjukhuset) för det samma. Jag har mest lust att föda normalt men går de tinte så går det inte :)

När har du termin? Har du fått dato för ks? Hur långt innan blev det? Vaf sker om födselen sätter igång av sig själv innan planlagt ks dato?

 

*nyfiken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helst ha født normalt, men ikke så mye å gjøre med det :) Tror morkaken vanligvis flytter seg oppover, men i mitt tilfelle ligger den så langt nede at legen ikke trodde at den ville flytte seg. Måtte ha innvendig ultralyd.

Jeg skal på ny ultralyd om 4 uker, terminen er 21. juli. Fikk ingen dato for keisersnitt, men fikk en brosjyre om planlagt keisersnitt, der det står at at planlagt keisersnitt vanligvis blir utført 7-10 dager før termin.

Jeg har ikke hatt blødninger, men fikk beskjed at dersom jeg skulle få så måtte jeg ta kontakt med sykhuset med en gang. Jeg fikk også beskjed å holde meg i nærheten av sivilisasjonen i tilfelle noe skulle skje.

Skulle ikke drive styrketrening og være forsiktig med samleie. Men trengte ikke å sitte stille :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...