Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 har dere andre fått mørkere farge rundt areola (tror det skrives sånn!)? jeg er 6+4 i dag og har ikke fått det enda, og klarer ikke huske når jeg fikk det sist gang jeg var gravid.. noen som vet? er det normalt å ikke få det? har ømme bryster og er mye kvalm så det er ikke tomt for symptomer her i huset for å si det på den måten, hehe :0) takk for svar
flypapir Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har aldri hatt det, så tror nok ikke at alle får det...
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har heller ikke fått det. Bare ømme pupper, spes om morgenen og kvelden. Og TRØTT og kvalm... Men ingen mørke ringer eller noe synlige blodårer....
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 aah, takk for svar husker jeg fikk markerte ringer rundt brystvortene forrige gang jeg var gravid, men denne gangen har de ikke dukket opp enda.. ble litt letta nå som jeg leste at jeg ikke er den eneste
Qvinde Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk den ringen da jeg var like langt som du er nå. Er slettes ikke alle som får den. Det normale er at den kommer i uke 7 i alle fall
lykkelig78 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Hos meg har den brune ringen kommer og går hele tiden. Er spesielt om kvelden jeg ser dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå