Gå til innhold

Mannen min "dopa" meg igår...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod ute og skulle til å klippe plen. Så kom mennen min og spurte om jeg hadde husket å ta allergipilla mi, men det hadde jeg da glemt. Så da gikk han inn og hentet en til meg.. Det tok litt over en halvtime å klippe plen, så gikk jeg en liten tur i nabolaget her med jentungen etterpå. Plitselig begynte jeg å føle meg så dårlig. Svimmel, ør, uvel og ikke klarte jeg å stå rett opp og ned. Jeg la meg ned litt, for jeg trodde først det var et BT-fall, noe jeg har hatt tidligere, men det gikk ikke over.. Så jeg fikk karret meg inn, krabba opp i sofaen, og var veldig redd..

Mannen min gikk ut på kjøkkenet, og spurte hva allergipillene mine heter. Jeg svarte på det, og da spurte han: "hva er Stilnoct da?" Sovepiller! Noe jeg skjeldent tar, men da bare en halv..

Så da var det bare å legge seg da, sov fra 18 i går kveld til 9 idag tidlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, merka du ikke forskjell på pillen da, når du tok den?

Skrevet

stakkars...han får for innsatsen og forsøket, da! Ikke så flink, men veldig ivrig?

Skrevet

Oida, haha! Var jo litt morsomt midt oppi det hele da:) Men huff, litt av en forveksling.

Skrevet

hehe, kjipern! Han har vel lært nå? :)

Skrevet

Huff da, håper du fikk sove godt i natt, godt at du ikke var ute å kjørte bil....Han ville jo hjelpe da :0)

Skrevet

Så ikke forskjell på pillene. De er identiske, bortsett fra at det er ett tall på den ene, men tenkte ikke over det da jeg hev den imeg!!

Jeg kan le av det nå, men ble fryktelig redd. Merka jo at kroppen ble ubrukelig uten å skjønne hvorfor...

Neste gang tror jeg at jeg henter pillen selv:)

Skrevet

hehe, han mente jo godt da.

Skjønner godt at du ble redd, når det ikke var den virkningen du forventet

Skrevet

Hehe - litt vittig:0)

Skrevet

Han var da flink som minnet deg på om pillene dine :) Selv om han tok feil. Bra mann du har :)

Skrevet

I dette tilfelle så får jeg vel si at det var tanken som telte:)

Hehe

Skrevet

Skummelt!

 

Du må aldri finne på å la han medisinere ungene deres ;o)

Skrevet

Hehe, huffda :o)

 

Du fikk da iallefall sovet ut ;o)

Skrevet

Nei, den biten tar jeg meg av!! Tror ikke han tør heller.... :)

Skrevet

Ja, det er ikke hver natt jeg får 15 timer for meg selv!!

Skrevet

Det beste er jo at han ikke kan bruke det mot deg til senere engang! ;o)

 

nesten så man skulle vært takknemlig :P

hehe

Skrevet

Kanskje det var noe sånt bolivia-jentene gjorde? De trodde de tok med seg boliviansk spelt-mel til Norge.

Skrevet

Ja var nok det dem trodde . hehehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...