Mor til et enebarn Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg stod ute og skulle til å klippe plen. Så kom mennen min og spurte om jeg hadde husket å ta allergipilla mi, men det hadde jeg da glemt. Så da gikk han inn og hentet en til meg.. Det tok litt over en halvtime å klippe plen, så gikk jeg en liten tur i nabolaget her med jentungen etterpå. Plitselig begynte jeg å føle meg så dårlig. Svimmel, ør, uvel og ikke klarte jeg å stå rett opp og ned. Jeg la meg ned litt, for jeg trodde først det var et BT-fall, noe jeg har hatt tidligere, men det gikk ikke over.. Så jeg fikk karret meg inn, krabba opp i sofaen, og var veldig redd.. Mannen min gikk ut på kjøkkenet, og spurte hva allergipillene mine heter. Jeg svarte på det, og da spurte han: "hva er Stilnoct da?" Sovepiller! Noe jeg skjeldent tar, men da bare en halv.. Så da var det bare å legge seg da, sov fra 18 i går kveld til 9 idag tidlig....
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Oi, merka du ikke forskjell på pillen da, når du tok den?
brooklyn Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 stakkars...han får for innsatsen og forsøket, da! Ikke så flink, men veldig ivrig?
FuriLaks Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Oida, haha! Var jo litt morsomt midt oppi det hele da:) Men huff, litt av en forveksling.
tante grusom master of law Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 hehe, kjipern! Han har vel lært nå?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Huff da, håper du fikk sove godt i natt, godt at du ikke var ute å kjørte bil....Han ville jo hjelpe da :0)
Mor til et enebarn Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 Så ikke forskjell på pillene. De er identiske, bortsett fra at det er ett tall på den ene, men tenkte ikke over det da jeg hev den imeg!! Jeg kan le av det nå, men ble fryktelig redd. Merka jo at kroppen ble ubrukelig uten å skjønne hvorfor... Neste gang tror jeg at jeg henter pillen selv:)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 hehe, han mente jo godt da. Skjønner godt at du ble redd, når det ikke var den virkningen du forventet
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Han var da flink som minnet deg på om pillene dine Selv om han tok feil. Bra mann du har
Mor til et enebarn Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2008 I dette tilfelle så får jeg vel si at det var tanken som telte:) Hehe
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Skummelt! Du må aldri finne på å la han medisinere ungene deres ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Hehe, huffda ) Du fikk da iallefall sovet ut ;o)
Mor til et enebarn Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2008 Nei, den biten tar jeg meg av!! Tror ikke han tør heller....
Mor til et enebarn Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2008 Ja, det er ikke hver natt jeg får 15 timer for meg selv!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2008 #16 Skrevet 26. mai 2008 Det beste er jo at han ikke kan bruke det mot deg til senere engang! ;o) nesten så man skulle vært takknemlig hehe
anna_lou Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Kanskje det var noe sånt bolivia-jentene gjorde? De trodde de tok med seg boliviansk spelt-mel til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå