Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 hadde noen av dere mensmurring før deres positive test? Når kom disse murringene isåfall?
Babyønske �� Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Det var murringene som gjorde at jeg fikk mistanke om at noe kunne være på gang. De kom vel 8-9 dager etter eggløsning. Første dagen jeg kjente de, var de så kraftige at jeg var sikker på det var mensen som kom. De avtok i dagene etter, men jeg kjente de nå og da. Etter å ha ventet forgjeves på mensen i 3 dager, fikk jeg det for meg at jeg kom til å få positiv test. Så første testen tok jeg om ettermiddagen 3 dager før IKM og den var svaaaakt positiv.
tingeling87 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 jeg hadde mensmurringer to-tre dager før ikm og ømme pupper hadde jeg 4 dager før ca. det var de eneste symptomer jeg hadde. lykke til!
HH72 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jepp. Hadde menssmerter 1-2 dager før IKM. Dvs helt vanlige PMS-symptomer for min del. Lykke til!
lykkelig78 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde litt menssmerter, men ikke mere enn før mensen, så fattet egentlig ikke mistanke pga det. Jeg bare hadde det på følesen.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde regnet helt feil når jeg skulle ha ikm etter noen ustabile syklusser. Å en "prøve-fri" mnd der jeg ikke skulle tenke på babyer. Så jeg sa til min sambo dagen jeg trodde jeg skulle ha ikm at dette var rare mens smerter jeg hadde hatt hele helgen å nå kunne den godt komme i stede for å plage meg. Akkurat som mens smerter bare varte/varer (har de fremdeles) mye kortere og akkurat som små stikksmerter. Å så våknet jeg morgenen etter å kjennte på disse "mens smertene"å så begynnte jeg å regne... Hmmm jeg er jo faktisk en uke på overtid. Flere klinkeklare tester både med kryss og "gravid" som resultat satt jeg med ett smil i sofaen helt stum!!! Lykke til å håper det er en spire i magen din!
MintCondition Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde menssmerter, og tok en test da ingen mens kom
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2008 Takk er kvalm,litt mensmurring og får liksom et ubehagelig "støt" i magen når jeg setter meg ned.. høyre siden. ikm 31.mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå