Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å hilst på Oskjønne rosaM i helgen, et søtt lite nurk på 11 dager, som knirker, spiser, sover og bæsjer.. Og som så vidt klarer å holde øynene åpne for å hilse på tanten sin..

Men akk, så vakkert et lite vesen, og som luktet så deilig som bare en liten baby kan lukte. Minnes den tiden for 1 år siden når min lilleM var like stor.. ;o)

Nå er han stor gutt, vandrer 2-bent rundt i stuen og peker på alt og sier SE med stor entusiasme. Kose med mamma har han ikke tid til lenger... så savnet fra den tiden han var pitteliten og bare ville sove og kose med mamma ble fremtredende.

Men det går over skal du se.. Hendene fulle av aktiv 1 åring, og fortsatt ganske sliten etter fortsatt nattevåk. Så det er nok en stund til jeg får overbevist gubben om at vi skal prøve igjen.. Her nytter det ikke bare å ventetilfreddan.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du "vente til frdagskvelden med seier og glede i hodet!"

Babysyk er det fort gjort å bli, jeg blir det nesten selv å se på min egen lille baby.... Du skal se at nå du har hatt sex-nekt ei stund, og lille gutte-tassen er to og et halvt år og helt til å spise opp... da blir det nok en liten fredagsbaby skal du se!

Skrevet

Ha ha ha

Hør på dritgrei du, høres ut som hun kjenner "gamet" :o)

Nydelige små knirkende, godluktene babyer er bare sååååå til å spise opp, så jeg skjønner hva du mener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...