Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d sånn at du må ha fått mensen tilbake etter fødsel for å begynne på minipille? er jo slik når du begynner på p-piller ellers.. første blødningsdag... er d ikke sikkert så lenge du ikke har fått mensen tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk resept på minipillen av legen og skulle begynne på den med en gang. Har ikke fått mensen enda (8uker siden fødsel) så da er det nok sikkert...

Skrevet

har og resept på pillene.. men husker ikke om legen sa jeg kunne begynne når jeg ville eller vente til mensen kommer tilbake.. men er d ikke slik at så lenge du ikke har fått mensen og fullammer så er d like sikkert som å bruke minipilla?

Skrevet

Fikk beskjed om å begynne på minipillene med en gang, ikke vente på neste mens. (Da kan man jo risikere å bli gravid igjen før man rekker å begynne på pillene)

For øvrig stod det i bruksanvisningen på de gamle p-pilllene mine (trionetta) at man kunne begynne med dem etter fødsel/ abort uten å vente på neste mens...(Men nå skal vi jo ikke gå på "vanlige" p-piller da melka vil forsvinne, derfor minipille)

Skrevet

Jeg fikk resept på minipille på Fredag og fikk beskjed om å begynne med en gang :o) så det har jeg gjort.... :o)

Skrevet

så kjekt da.. da skal jeg bare begynne på di me en gang.. :) har heldigvis gått på cerazette før, får håpe d ikke er noe som er forandret etter graviditet og fødsel.. ser d er så mange andre som har negative erfaringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...