Gå til innhold

ikke vondt i bekkenet mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i dag i uke 31+3 og har nesten hele veien hatt bekkenløsning og mye smerte. men nå har de gitt seg endel, ikke forsvunnet helt, men jeg har det mye bedre. :) noen andre som har det slik?? kan det ha noe med at babyen har festet seg? (vet ikke om den har, skal til jm neste uke).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke slitt spesielt med bekkenet, men opp mot ca 32 uker kjente jeg at det stakk godt i symfysen innimellom når jeg gikk mye. Det forsvant igjen over natta når snella snudde seg med hodet nedover, og har ikke kommet tilbake på de tre ukene hun har ligget sånn :) (hun har fremdeles ikke festet seg helt, men det var ikke mye om å gjøre i dag visstnok - så nå står det i helsekortet mitt at hodet er "tildels festet" av alle ting). Så det kan vel godt være et tegn på at hodet er i riktig ende :)

Skrevet

Jeg er i dag i 38+4, og har den siste uken hatt endel nedpress, og følt at det er fryktelig tungt. Nå derimot er det akkurat som om ting har stabilisert seg, og "funnet plassen sin". Lenge siden jeg har vært i så god form - deilig!! Var hos jm på onsdag, da var ikke hodet festet - men jeg tror det må ha festet seg nå. Har fremdeles vondt i symfysen, men ryggen og hoftene føles veldig mye mer stabile. Jeg har vært plaget med bekkenløsning i flere måneder, og misunner deg hvis det har ordnet seg for deg allerede :o)

Skrevet

Jeg har og slitt med bekkenløsning siden jeg var i uke 10. Hos meg festet hodet seg i uke 28 ca, da fikk jeg mere vondt et par uker før jeg merket bedring. Nå ligger han langt nede i bekkenet er 35+2 og jeg er blitt mye bedre. Tror det har noe med at når hodet ligger langt nede blir bekkenet mer stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...