flypapir Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Et snev av kvalme har kommet miiiin vei og det gjør meg bare kjempeglad! Dette mååå jo bare gå bra!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hehe hurra for alle sympt :-D Jeg har fått det beste sympt.. MYE mindre og mildere migrene =) Fantastisk!!! Hihi
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 jeg har hatt ekstrem kvalme de siste 5 dagene! uff, helt forferdelig.. :/ er sulten konstant og blir kvalm av det meste.. forrige gang slapp jeg unna med kun 3 dager (sammenlagt) kvalme.. men men, symptomer er jo bra uansett )
svanemamma Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er veldig kvalm hele døgnet og sliter veldig med å få i meg mat. Men, men. Det er jo et sikkert tegn da.
flypapir Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Er akkurat det det er... Jeg synes den kvalme-perioden er helt pyton. verre enn bekkenløsning og mye annet. Men guuuud så glad jeg er for å kjenne litt på den allikevel. Håper den kommer for full styrke til uka (også håper jeg at jeg ikke vil angre på dette utsagnet...)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå