Gå til innhold

Lei av å vente...


susisu

Anbefalte innlegg

Er veldig lei nå jeg. Kanskje for tidlig å bli lei?. Gleder meg til å komme i mål..26 dager igjen. Håper at jeg ikke går over tida. Har muntlig eksamen uka før termin så håper at jeg får tatt den, men etter det kan jeg godt føde:) Har vært i ganske god form hele veien. Noen tror derfor at jeg vil gå over tida.. Er det noen som vet om det spiller inn? Altså at om man har vært mye syk i svangerskapet så føder man før???? og er man ganske frisk så går man over???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på...bortsett fra null energi, så har jeg også vært i ok form, og jeg er også veldig lei av å vente. Er jo dumt det, for kan i verste fall gå en mnd til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at man går over tiden om man er i god form...for meg virker det helt ulogisk.

Jeg var dårlig i begynnelsen av første svangerskap men ellers i veldig fin form og hun ble født tre uker før termin.

Nå har jeg også vært i veldig fin form så og si hele svangerskapet, men spørs jo når han finner på å komme ut... Regner ikke med å gå over tiden i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri hørt at det er en sammenheng mellom det å være syk i svangerskapet og føde tidlig, mens de frfiske går over tiden.

Når det er sagt har jeg alltid vært veldig frisk i mine svangerskap og gikk over tiden med begge de to eldste.

 

Men jenter; dere må jo ikke begynne å VENTE før dere er rundt termin i hvert fall! Det er jo bare å be om å bli frustrert!

Vet det er lett å si, og med det fokuset som er på å prøve å få igang fødselen FØR termin her inne, blir man sikkert litt preget av det.

MEN erfaringsmessig er det lurest å basere seg på å i alle fall gå frem til terminen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...