♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 nå har snuppa mi lært seg å gå og da har vi oppdaga at det er noe feil med føttene hennes... hun går lixom på innersiden av føttene....er litt vanskelig å forklare....har bestilt lege time, skal dit til neste mandag da... men er det noen andre som har det samme....???? måtte de operere da...??? håper noen kan svare for jeg er helt grønn på dette....
linneha Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hva mener du med at hun går på innersiden av føttene? ser hun plattfot ut? Hvis det er at hun ser plattfot ut, så er det helt normalt.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Går hun på innsiden av ankelen på en måte?? Vi venter på brev fra sykehuset, har fått henvisning til ortoped der, sønnen vår har en fot som peker utover, samtidig som han går på innsiden av ankelen (virker som leddbåndene på innsida av ankelen er litt slakke) og så krøller han tærne... Høyrefoten er helt normal da ) Kan ikke svare på det du spør om da, siden jeg venter på svar selv... Men du er iallefall ikke alene:o)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Er innsiden av føttene hennes nede i bakken, kan det hende at hun er plattfot. Som barn er det helt normalt. Det er viktig med gode sko. Hun kan ha behov for spesialsåler, men det er svært sjeldent det blir operert. Jeg er selv plattfot, og det er veldig smertefullt ubehandlet, men som sagt, det er lett å behandle.
Zupermam Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 hei! Vår sønn er også slik! Vi så det selv, men det var barnehagen som kommenterte det, og på onsdag kommer en fysioterapeut og ser på han der. Er spent på hva hun vil se. Han går liksom med føttene veldig utover, og liksom på innsiden som du sier. Hadde blitt glad for PM fra deg med oppdatering etter du har vært hos legen!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2008 ja, det er som dere beskriver her.... hun er kanskje plattfot da... men kan det rette seg hvis hun får riktige sko og sånn....??? er det noe farlig med å være det...??
linneha Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Små barn har fettputer under føttene som gjør at de ser plattfot ut...det retter seg etterhvert som føttene utvikles.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2008 ja, blir spennende å høre hva han sier.... send meg pm du også da når dere har vært hos fysioterapeuten....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå