Madam-mim Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Har ikke annonsert det på ass.befruktning enda, grunnet litt anonymitetsproblemer. Tok en test på RD9 og den var positiv, litt svak men. Og i dag på RD12 var strekene like tydelig! Dette er egentlig ikke til å tro etter alle årene med nedturer, medisiner og bekymringer. Dette var vårt 3. icsi, og vi satt inn 2 egg 14.05.08. *UTROLIG GLAD, LETTET OG LYKKELIG*
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye ) fantastiske nyheter!!! Kleeem
MK73 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hører ikke til her, men vil gjerne gratulere deg likevel, ninen :-) Så deilig! Du har jammen hatt bra ting på gang 17.mai ;-) Hilsen en fra ass.befr (som ikke vet hvem du er)
Madam-mim Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Takk takk:) Bestilte time til ul i år, skal på første 19. juni. Blir spennende å se om det er en eller to inni der. Og om alt er bra selvfølgelig.
Egen-liten Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg lette etter deg på assistert, men fant deg ikke, så da var det naturlig å lete her inne på gravide slitere... Så `her` er du!!! Nå håper jeg at jeg ikke får se deg mer inne på assistert, altså! Gratulerer med resultatet, MÅ det gå dere vel! Selv misunner jeg dere selvfølgelig litt, men skal som sagt i gang igjen etter sommerferien. Men alt tar sånn tid....! Vel, jeg skal ikke ynke meg her, skulle jo sende en hilsen!
Madam-mim Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Takk for det:) Ja her er jeg da, sånn litt innimellom i allefall. Holder meg fortsatt oppdatert på ass. bef da, kan liksom ikke helt gi slipp etter så lang tid. Skjønner du er lei venting nå, men du får prøve så godt du kan å lade opp i sommerferien og nyte dagene uten medisiner ol. Ønsker deg lykke til med oppstart etter sommerferien igjen:) Skal følge med deg da. Klem!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Gratulerer så mye :-) Det er vidunderlig når det endelig klaffer, men enda bedre når de endelig kommer ut. Tenk at nå er det ikke så lenge til du endelig skal få hilse på vidunderet ditt. Disse månedene du har fremfor deg nå er fullt av bekymringer og gleder. Du får nyte de som best du kan og husk å lade batteriene. Lykke til!
Madam-mim Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2008 Takk for det Bjørnen C! Skal prøve å nyte mnd fremover ja, prøver å ikke bekymre meg for mye, men det er ikke lett. Men sånn er det vel for de fleste, spesielt oss slitere. Er veldig spent fremover:) Klem!
Kine71 Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer så mye ninen!!!! Jeg har tenkt på deg og lurte på om det gikk veien. Så flott:0) Håper jeg kommer etter etterhvert. God sommer!
Madam-mim Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2008 Takk for det Kine! Håper også virkelig du kommer inn hit etter sommerferien. Heier på deg! God sommer til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå