Gå til innhold

mindre bevegelser og sparker i 2 dager?


Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg er 28+4 og de siste to dagerne er de mindre bevegelser,

jeg kjenner at han rører seg men ikke like aktiv som han ellers er.

trenger jeg å uroa meg for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sånn flere ganger også..Å så bekymret jeg har vært altså...hørt om flere også som rister i magen for å sjekke om det er noe liv:) Men hos meg da så har det vært stille ett par dager føler jeg...også brått har det vært pang liv å nesten sånn at jeg har bedt babyen om å holde seg i ro altså:)

Skrevet

Den lille i magen min har også vært rolig de siste dagene men sikkert fordi jeg har vært på farta. Jeg har kjent han sparke men ikke like mye og kraftig. Jeg bekymrer meg ikke men hadde jeg ikke kjent NOE liv så hadde jeg hivd meg på tlf til føden.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg er bare så redd at noe ska gå galet,jeg hadde en døfødsel i uke 24+3 oktober 07 og de ligger i bakhodet hela tiden...

så er nog litt ekstra nervøs over disse tingene bare.

takk for beroligende svar.=)

Skrevet

Hei! Jeg synes du skal ta en tlf til legen din\sykehuset jeg! Så får du høre hjertelyd og bli beroliget. Med din forrige opplevelse, så synes jeg det er helt naturlig å være redd. Lykke til, håper babyen sparker masse i tiden fremover:)

 

 

Gjest stockholms tjej
Skrevet

takk=) jeg har time i morgen hos lege så venter kanske til dess, viss ikke jeg blir mer redd da selfølgeli.

vet bare ikke om jeg gør rett i og vente,for skulle de vara at noe går galt nå så kommer jeg ikke kunne førlåta meg selv.

er bare så forvirrad hela tiden,de er vanskligt å ta de valget for jeg vil ikke vara masete heller.

Skrevet

Du, siden du tenker slik som du gjør så ring dit du måtte føle er best nå. Du er redd for at noe skal være galt og med god grunn. INGEN vil føle at du er masete eller noe slikt. Du har en baby i magen som du skal ta vare på og det er akkurat det du gjør nå. Alle gravide ville blitt bekymret hvis babyen ikke var som den pleier. Ring du!!

Skrevet

Ring, hvis du har en ekkel følelse om at alt ikke er som det skal!!!!!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg tror jeg tar ett samtal til føden,for å være sikker. så får de bedøme om jeg trenger komme in eller ikke.

Takk for alle deres svar=)

Skrevet

Heisann. Sniker med noen dager her inne jeg:-) Får så vondt av deg og de tankene du sliter med... Jeg har ikke opplev d dødfødsel, men født prematurt. Jeg sliter selv med tanker om dette i tilegg til at alle mine 3 svngerskap har vært kompliserte med større blødninger samt ekstrem, kvlame. Jeg har en enestående fastlege som allerede i uke 7 henviste meg til gynekolog ved Medi 3. Hit får jeg komme så ofte jeg vil, han tar meg inn på¨dagen om jeg bekymrer meg- og alt dette er gratis så lenge jeg var henvist fra fastlege i utg. punktet. Var sist til ø-hjelp på torsdag da jeg synes å ha kjent lite liv i et par dager. Har x-antall ultralyder bak meg i dette svangerskapet og ahn følger nøye med på om mormunnen trekker seg tilbake/mykner mtp prematur fødsel. Kunne selvfølgelig valgt føden for samme oppfølging, men tror det ville bli mange timer med kjedelig venting samt at jeg har litt "sykehusfobi".

tenkte kanskje at du ville kunne ha svært godt av regelmessig oppfølging/tilbud om konsultasjon på kort varsel de ukene du har igjen av svangerskapet ditt. Tror nok at tankene kring døsfødsel og bekymring er noe som kanskje vil forsterkes de kommende ukene og ikke minst under fødselen. Iallefall det som har hendt meg ang. komplikasjoer og prematuritet....

 

Ønsker deg alt godt å håper jeg ikke tråkker "for nær" med mine konkrete råd...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Hej mammmma=)

jeg får komme in på kvinneklinikken om de er noe men som du skriver her så er de mye venting og de er veldigt slitsomt

(har vært der veldigt mangen ganger dette svangerskapet)

så nå har jeg bestillt time til en gynekolog i morgen,

for jeg syns ikke de tar meg på alvor få KK.

jeg syns at man blir behandlet som at jeg er helt hysterisk uansett vem jeg vender meg til om de er fastlege,KK eller gynekologen,

syns ikke de har førståelse for at man er veldigt veldigt redd etter de førre svangerskapet.

og de er jo ikke akurrat et bra tegn når min livmorhals har blivit myk da.

 

Jeg har mye angst over hele dette svangerskapet og trodde de skulle forsvinne nå som jeg har komt så langt men de har de ikke gjort,redslen for å behøva gå igenom en døfødsel til er helt grusom og de sliter meg ut.

Er veldigt takknemlig for ditt svar=)

Du tråkker absolut ikke på mine tær=)

Skrevet

Godt å høre! Håper du blir tatt vare på i morgen:-) I mine øyne skal du vite at du er helt normal og ikke det fnugg hysterisk, skulle bare mangle at en ikke engster seg og vil seg selv og barnet det beste etter en sånn opplevelse!

 

Sender en varm klem og kommer til å titte innpå her for en oppdatering fra deg og bebisen;-)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

takk, de er skønt å høre atikke alle syns jeg er hysterisk da=) jeg ska hålla deg oppdatert=)

er du i fare for å føde fortidligt denne gangen og?

ønsker deg lykke til videre i ditt svangerskap=)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...