Gå til innhold

Barnet mitt snorker som en mann, noen andre som har barn som snorker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 1 1/2 år snorker som en mann, helt vanvitti høyt også. Slik jeg nesten ikke får sove om natten:/ Han sover godt til han snorker så høyt at han vekker seg selv.

Han har hatt halsbetennelse ettpar ganger siden han var født og hadde ørebetennelse for ettpar uker siden. Kan det være mandlene som gjør det? Eller polyppene?

Jeg fikk fjernet mandlene pga aaalt for mange halsbetennelser, men tror ikke jeg snorket slik:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår gutt gjør det, men mandlene er helt fine, men skal nå inn i morgen for å ta røntgen av polyppene hans, han er snart 6 år og har snorka si han ble født nesten

Skrevet

Har ei venninne med en sønn som snorket helt sinnsykt. Han "snorket" når han var våken også. Og pratet veldig nasalt.

Han har nå fjernet både polyppene og mandlene, og er helt fin;-)

Skrevet

Pappa hadde polypper, og det forbedra seg ang. snorking etter at han fjerna dem. :)

Skrevet

Tror kanskje det plager han litt at han er så tett hele tiden.. Værtfall om dagen, blir litt sint på nesen sin av å til, driver og kniper den:/

Skrevet

Du burde gå til legen da. Kan høres ut som polyppene.

Skrevet

Min har snorka sia han var 1. No er han 3 og det blir berre verre og verre. Han virker veldig tett og snakker litt nasalt om dagen. skal til lege med han denne veka.

Skrevet

Høres ut som Noah det, han har nettopp fjernet polypper og væske melllom ørene.

Er ikke noe kjekt altså, og det ble så mye bedre etter polypper ble fjernet:)

Det var helsesøsteren på helsestasjonen vår som sendte henvining til øre-nese-hals spesialist, og etter det ganske fort.

Nå er han en helt ny gutt, de eneste lydene vi hører om natten nå er koselyder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...