Gå til innhold

noen som har barn som har feilstillinger i føttene...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har snuppa mi lært seg å gå og da har vi oppdaga at det er noe feil med føttene hennes... hun går lixom på innersiden av føttene....er litt vanskelig å forklare....har bestilt lege time, skal dit til neste mandag da...

men er det noen andre som har det samme....???? måtte de operere da...???

håper noen kan svare for jeg er helt grønn på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lillesøster hadde "skjeve ben" og hun opererte ikke, fikk bare spesialsko som skulle rette det opp. Hun er nå 18, og helt fin, bare litt plattfot. Men det er pappa og :P

Skrevet

okey...kanskje hun bare har skjeve bein da....:o) håper virkelig ikke at hun må operere.....

hvor lenge brukte hun de skoene da....?

Skrevet

dytter litt jeg...

Skrevet

dytter igjenn...

Skrevet

Gutten min går litt på innsiden av den ene foten, jeg spurte kiropraktoren om det, sa hun at det var noe som sannsynligvis ville rette seg opp og at de gjorde ikke noe med det når de var så små ( han er 4)

Samboeren snakket med en fotspesialist, han sa det samme.

Men hvis jenta di trenger hjelp, blir hun sikkert henvist videre av legen :)

Skrevet

hun er ikke noe plaga av det altså, men jeg tenker som så at hvis hun fortsetter å gå sånn kommer hun til å bli enda værre kanskje og da kommer hun til å få problemer med sko når hun blir større....

Skrevet

Kjenner til to som gikk på innsiden av foten som du sier. Hun ene er voksen nå, og ingenting ble gjort med det. Hun slet, og sliter sko helt vanvittig siden hun nermest går der som vi har siden på foten og sko ikke er laget for slitasje der. Hun andre er 6 år og har hatt såle i tre-fire år, og det ser ut for at det hjelper bra, føttene har rettet seg godt på den tiden, men hun kommer nok til å være mer plattfot en normalt.

Skrevet

da håper jeg vi får henvisning til en ortoped så snuppa kan få seg noen såler da....:o)

takker og bukker for svar.....;o)

Skrevet

Skulle kanskje skrevet litt mer. Begge de jeg nevner hadde utpreget feilstilling tidlig, så om dette er noe dere nå har oppdaget så smått er det slett ikke sikkert det er så ille. Hun jeg nevnte som er voksen nå slet med å begynne å gå pga dette, men uvisst av hvilken årsak ble det ikke tatt tak i da.

Men få en henvisning, så slipper du gå å bekymre deg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...