Astarte Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er nå i 4. uke og har i de siste dagene hatt så utrolig vondt i mage og korsrygg. I tilegg er jeg veldig svimmel. Er dette normalt? Hadde en sa i februar og er veldig redd for at dette er begynnelsen på en ny sa...
babyloveyou Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har termin 1februar. Har den siste uken gått å små verket i korsrygg, halebein og litt i hoftene. Murrer og litt i magen, men det variere litt i løpet av dagen. vet ikke om det er noe hjelp men. Dette er mitt tredje barn. Har med hver graviditet de første ukene hatt menstrasjons lignende murring i rygg mage, og det tror jeg er normalt. Lykke lykke til! :-)
Qvinde Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Dette er helt normalt ja, og jeg kan skrive under på alle dine plager. På første svangerskapskontroll svimte jeg nesten av hos jordmor. Får blodtrykksfall, og må også passe på å holde blodsukkeret stabilt. Er veldig vanlig. Hvis det hjelper...
Giinaღ Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det kan være ganske ubehagelig, ja. Har siden jeg testet positivt hatt vond korsrygg og noe murring i magen. Men har visst gitt seg nå (er 4+5) Skjønner at du er bekymret. Jeg er også bekymret; for det motsatte (MA) siden jeg hadde det i desember. Denne gangen SKAL spiren sitte for oss begge!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå