Gå til innhold

Spiralspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke slik at når man har hormonspiral så skal man ha mindre blødninger og mindre dager og noen mister mensen helt??

Jeg derimot blør mye mer enn før, får mensen ca hver 4 uke og blør i 2 uker sammenhengende, er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg har hatt mindreblødninger og noen ganger blør jeg ikke i det heletatt, men har vanvittig kraftige menssmerter:S og det hadde jeg ikke før.. Tror det er forskjellig med hver person hvordan mensenen blir etter spiralen er satt inn:) Jeg har også blitt plaget med store cyster på eggstokkene etter jeg satt inn spiralen.. Så vurderer å fjerne den:/

Skrevet

Hei.Tror det med blødning kan være litt individuellt..Jeg fikk satt inn H-spiral i 2006.Hadde blødning i ca 2,5 mnd i strekk etter å ha satt den inn og etter det har jeg kanskje bare hatt en dag med spor av blødning hver mnd..Er det lenge siden du fikk satt den inn??

Skrevet

fikk satt den inn i mars 2007 etter fødsel, blødde ca 3 mnd i strekk så begyndte det å gå 4-6 uker mellom hver gang og nå er det ca 4 uker mel og blør 2 uker sammenhengende

Skrevet

Huff. det hørtest kjipt ut..Da hadde jeg nok vurdert å fjerne den.. Det er jo ikke særlig kjekt å ha mensen ca 50% av mnd..

Skrevet

Jeg hadde hormonspiralen ett år, men da orka jeg ikke med. Hadde da blødd siden jeg satt den inn!! Helt pyton!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...