Mamma mjaua Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 har sett på noen bukser for gravide. de kler meg aboslutt IKKE, så har ikke kjøpt noen enda. noen som vet om noen fine bukser for gravide?
rikedaspike Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 www.mama-licious.com- ellers har lindex litt men det skal visst slutte med mammaklær....
Lilletrille-84 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 jeg har kjøpt mine på h&m mamma avdeling.syntes de har litt forskjellig fint..men gleder meg til å pakke de vekk om ikke så lenge...
gladbaby Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Har du prøvd mammabukser fra mammalicious? De synes jeg er fine.
La vita è bella <3 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har en bukse fra mamalicious og liker den ikke noe særlig. Den er i stretch-dongeri, og har mistet "stramheten", synes den bare henger og slenger på rumpa nå. Har derimot to fra Lindex jeg er veldig fornøyd med. Vanlige bukser med strikk som ikke er så stramt eller stivt funker også bra
mamman til juliprinsesse Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har kjøpt 2 linbukser (mammabukser) på hm de er gode å ha på seg, har også kjøpt ei på vero moda og den sitter veldig bra!! kostet 160 kr, den er lav på livet, går under magen og strammer ikke. har prøvd mange ulike mammabukser på hm og lindex men ingen har passet min kropp.
aevum Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Polarn O. Pyret har flotte kvalitetsdongeri som jeg ble veldig fornøyd med. Har kjøpt den smale med lavt liv. Har også kjøpt hvit sommerbukse på H&M med strikk over magen, fullt brukbar den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå