Linda-Kristin=) Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 jeg har kjøretime snart og må ta trikken nedover dit, men sambo har vogna i bilen!!! kan jo ikke gå å bære ungen, er jo et stykke å gå... eneste jeg har er en babybjørn, men hvor store barn går det å bære i den da? har nesten aldri brukt den... lille er 10 mnd... og så regner det i tillegg! typisk...
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 ååå typisk... men du ? får man ha med barn på kjøretime ? bare lurer altså,ikke noe kritikk ment.
Linda-Kristin=) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 hehe neida, sambo har ordna det sånn at han akkurat er ferdig på jobb og utenfor kjøreskolen for å hente Alvin presis når timen min begynner! for et stress, *puh*... haha ser ikke helt for meg å ha med meg han på kjøretime nei;) men går det forresten an å ha han forover i babybjørnen?:S
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 haha nei jeg så det liksom ikke helt for meg,sitter baki i bilsete liksom =) hehe.. babybjørn ? er det sånn bæresele ? tror det skal gå an ja.står på den pakken man fikk med,eller posen eller hva det var...bruksanvisningen =)
polarn & pyrene Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 det står på BB din hvor lange de kan være ellers er det opp til dine skuldre hvor mye du orker å bære. Ja han kan sitte forovervendt i BB.
Linda-Kristin=) Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2008 åå jeg blir gaal... ja det er sånn bæresele ja, har fått den brukt så har ingen pakke til den... men det må jo gå? skal se om jeg klarer å presse han nedi den:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå