Gå til innhold

Noen som har Passat 2001 mod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånne fester til å sette base til maxi cosi sete der?

Gubben mener det er ekstrautstyr og at bilen vår kanskje ikke har det.

Hvordan er det å feste basen uten de festene,er det like greit med sele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det er isofix fester du tenker på. Tror ikke det er slike fester nei. Har ikke sjekket vår bil så grundig enda riktignok ,men sambo mener det ikke er. Og som oftest er det sydd en liten lapp i setet der det står isofix(Er hvertfall det på noen bilmerker). Uten isofixfester kan man vel ikke feste en isofixbase heller. Men da er det jo bare å kjøpe Easyfix-base, den er jo for å festes med seler.

Skrevet

Vi har passat 2001, og sambo mener vi ikke har de festene heller...blilen er litt for gsmmel..men går an å feste basen med setebelter....

Skrevet

Heeeeey!

Vi har pasat 2000 model, og manualen sier at der ER slike fester... Men manualen løy!!!!

MEN det er hull for å montere sånne fester i, og det er en rask og enkel jobb ;-) Vi fikk bestilt sånne fester for 2-300 kroner, og sambo monterte dem inn i full fart.

Så få det sjekka ut, burde jo være på 2001 modellen også =)

Skrevet

Nå har jeg sjekket og det står i boken at det er,men kan ikke finne noe.

Får sjekke hvor mye det koster å montere,ellers får vi kjøpe den andre basen.Kanskje mannen kan gjøre det selv:-)

Takk for svar!

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt ny bil med isofix. Men når vi fikk demonstrert basen i butikken sa han at den kunne fin brukes i en bil uten base også. Jeg spurte om dette siden jeg sikkert kommer til å "låne" bort ungen til tante uten isofix.

Da fester man basen med bilselen. Det var den samme basen uansett om man hadde isofix eller ikke.

Vi kjøpte maxi cosi nyfødt sete 0- 13 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...