Lotta med novembergutt Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har begynt å kjenne spark! Ante ikke at det kunne føles så herlig, jeg sitter og smiler for meg selv hele tiden! Kjente det nok litt i forrige uke, men skjønte ikke helt hva det var. I går kjente jeg det tydelig, og i dag har det vært jevnt og trutt siden jeg stod opp Så utrolig koselig. Jeg kanskje litt tidlig, siden jeg bare er i uke 17 og er 1. gangs. Men dette kan ikke være til å ta feil av... Er det forresten noen som vet når babyen i magen begynner å få et fast sovemønster?
Lotta med novembergutt Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg kanskje litt tidlig = det er kanskje litt tidlig
Qvinde Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Så gøy Søvnmønster skjer vanligvis fra uke 21 og utover.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Minns å huske jeg kjente liv fra rundt uke 16 med førstemann...er i uke 17nå med 3 mann og kjenner til og med liv fra utsiden nå så er nok ikke noe i veien for at du kan kjenne liv nå Og mere blir det, deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå