Heidi_Therese Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 har i tid og utid litt mensen lignende smerter i korsryggen hva er dette for noe? jeg har hatt det både nå og da og vært plaget med litt farget utflod. En av grunnene til at jeg ikke merket jeg var gravid også...Nå er jeg i uke 31 og sånn her har det vært lenge, var på ul og ordentlig kontroll forrige mandag... Alt er bare bra med meg og baby...Men trudde liksom når man var gravid at man skulle slippe alla mens smerter....
Sharlis Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hei:) Jeg er 31+2 uker ,og jeg har menssmerter titt og ofte:) Det er vel helt vanlig,kroppen holder på å forbereder seg til fødsel:)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Å, det er helt normalt med mensmurringer selv om man er gravid gitt. Først får man det fordi livmoren vokser, så får man det fordi livmoren begynner å forberede seg til fødselen samtidig mens den vokser. Jeg har igjen 29 dager til terminen nå og de siste dagene har disse mensmurringene tatt seg litt opp igjen. Føler meg helt mørbanket i korsryggen til tider. "Og verre skal det bli", sier mamma =/
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jaaaa, masse menssmerter jeg og. Er i uke 37 og det kommer og går med kynnere og menssmerter. Kan jo nesten ikke gå noen steder lenger, må hvile meg for da går det over. Men jeg hadde mye mere mensmurringer i forrige svangerskap, i grunnen hele tiden..
Heidi_Therese Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har jo ikke termin før 1 august så men det er jo heldigvis ikke hele tiden:)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Ååå jeg må si jeg ble skikkelig gla av å lese svaret til ei over her..... Jeg har slite med dette i noen dager nå, og følt bare æsj.... Har ikke turt å ringe noen om det og vært veldig redd, men kjent han har sparka, så tatt det med ro allikevel.. Men takk for svar sier jeg!! Roet meg veldig nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå