daniel i magen Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 ja,da er dagen kommet. vi har ett års bryllupsdag idag.skal si det året gikk fort. ikveld skal vi ha en kjæreste kveld med god middag på resturant.skal ha barnevakt til dattera vår. så dette blir godt etter et tøft og langt svangerskap.har mista 4 ganger før med dattera mi sin far. alt skulle gå bra denne gang siden det er ny barnefar. og likevel har vi hatt et par nedturer.så jeg greier ikke og tenke positivt før lille gutten er ute.så det skal bli så deilig med avkobling fra slike tanker i kveld.jeg gleder meg så veldig.det er lenge siden det har vært bare mannen min og jeg nå.har hatt mye besøk siste tiden.måtte bare få ut litt glede:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Kos dig/er massa ikväll! Det är ni värda!!
daniel i magen Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 tusen takk for det. vi har nå kommet hjem etter en kjempegod middag med dessert.det var utrolig deilig at vi fikk tid for oss selv.det er snart siste sjansen vi har før daniel kommer også
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det var ni värda!! Viktig att kosa sig emellan åt. Det har vi pratat mycket om. Både som familj och som ett par. Viktigt för att hålla förhållandet i liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå