Gå til innhold

Permisjon - hva gjør dere?


AnneF82

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat gått ut i permisjon og er allerede rastløs. Er redd dagene blir lange av å sitte hjemme hele dagen. Noen som har noen tips til hva en kan finne på? Fikk et som var å bake, slik at det skulle bli lettvint med servering til besøkende etter fødselen, men blir litt mye kaker om en må bake i tre uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå turer, svøm i basseng, slapp av og sov mye for å lade opp te fødselen og tiden som kommer, se på tv, filmer, kino, kafè, lag god mat, les bøker/blader, besøk venner/familie.... Å, æ har tenkt å nyte permisjonsukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en plan for hver dag. Trenger ikke være mye, bare sånn at du vet at i dag skal jeg akkurat det. I dag er planen min time hos jordmor, samt å vaske kjøkkenet. I morgen har jeg tenkt til å skifte på senga og støvsuge litt. Så på onsdag har jeg noen innkjøp... Alt dette kunne jeg selvfølgelig gjort på en dag, men ved å spre det utover så føler jeg at tiden går litt fortere.

Hjelper jo at det er så bra vær da, fordi da går det an å kose seg litt på verandaen med f.eks en god bok:) Har også tenkt til å få til noen småturer i nabolaget:)

Kos dere og lykke til jenter, nå er vi snart i juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar! Tror jeg skal etterfølge forslaget om å lage en plan dag for dag. Har bekkenløsning, så de største utskeielsene på det fysiske planet blir det ikke. Satser ellers på deilig vær, slik at batteriene kan lades:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...