Gå til innhold

Hva pynter dere verandaen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bilder av verandaen kanskje?Har så lyst til å ha masse blomster på verandaen og gjøre den koselig med lys og annen pynt. Noen som har noen tips om hvor jeg kan kjøpe diverse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pynter med 2 barnevogner og vinterdekkene;)

Skrevet

vi har ikke veranda da men en igjengrodd hage med platting...

Vi leier så det er ikke så mye vi kan gjøre her men nå har vi lkippet alt ugraset og freset opp et stykke til kjøkkenhage som vi har sådd i...

vi har et gammelt jernstativ til klesnor på plenen så der har vi hengt opp hengekøye og en ampel med jorbærplante :) og så har jeg og snuppa malt på gamle syltetøyglass og satt ståltråd hanker på de med perler på så nå har vi mange billige og søte lykter til lys ved hengekøya vår også :)

snuppa har fått et gammeldags fugleskremsel i strå som står i kjøkkenhagen og på plattingen har vi utemøblene og blomster i krukker :)

og så har vi et hvitt gjerde i enden av hagen hvor vi skal ha tomatplanter o.l og som snuppa har fått eget blomterbedd hvor hun har sådd solsikker og prestekrager :) hun vanner og styrer og koser seg med det :)

Skrevet

Med hagemøbler, masse uteleker, en rutsjebane i hardplast og tidvis et plaskebasseng. Blomster får bli når ungene blir store ;-)

Skrevet

Mye blomster i bare ett par farger, lykter er vedlig fint også. Så noe litt tøft her for litt siden. Ei som hadde tatt vanlige leca blokker og malt de hvite. Satt to og to ved siden av hverandre og hadde blomster oppå og te-lys inni hullene. Veldig dekorativt og effektfullt.

Skrevet

TJa, vi har vel egentlig ikke kommet så langt som til å pynte ennå. På terrassen har vi to stoler og et bord i mørkegrønn plast, med grønnrutede puter på. En grill i det motsatte hjørnet, og et lekekjøkken som vesla er glad i. To røde små plaststoler til ungene, og et lekebasseng som vi kjøpte i går. Jeg kunne godt tenke meg noen krukker med blomster slik som vi har på forsiden, noen lykter som både står og henger, kanskje litt annen pynt, men det får komme etterhvert, huset er ikke et år gammelt en gang enda :)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :) Kjempe fin link forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...