balsam Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 har så intenst vondt i bekkenet at jeg bare ligger å griner på natta... kan nesten ikke snu meg, og kommer meg akuratt så vidt opp av senga!! gggguuuuuuuud å jævlig smertefult>!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 å stakkars deg..jeg unnslapp heldigvis bekkensmerter...langt du igjen?
balsam Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 2 uker... så jeg ber om at gutten skal komme hver eneste dag bare for å slippe disse smertene som tar helt knekken på meg!!
Ksenia & Anjem Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Er det virkelig ingenting man kan få? Du burde snakke med legen om å få satt deg i gang. Jeg begynte å gråte hos fastlegen pga søvnmangel og jeg sto på mitt..De satte meg i gang. mas mas mas!!!!!! dette var på a hus
balsam Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 hun har sendt henvisning opp på sykehuset med spørsmål om å settes i gang..men venter på svar...=( takk for svar mamma26=)
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Føler med deg.....husker vagt hvor jævlig det var selv....enda jeg helst vil glemme... Kansje like greit jeg husker....siden vi ikke skal ha fler ;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Ring å mas på sykehuset..Si at du ikke orker mere
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Varme omslag??? Bare et tips..det er iallefall null bivirkninger med det. uff, håper du føder snart =o)
balsam Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2008 fikk foresten time på torsdag kl 11... så får jeg grine litt til dem oxo... og håpe på at de redder meg fra disse smertene ved å sette meg i gang!! =/
Ksenia & Anjem Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Ja smør på med tårer osv..Hvilket sykehus skal du på?
Northernlights Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Elektrisk varmeteppe/varmepute, evt håndduk som er varmet opp i mikroen. Hjelper på mine plager, når de dukker opp. Brukte det da jeg var gravid også.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Jeg slet så fælt med bekkenløsning med nr 1, var totalt funksjonshemmet når terminen nærmet seg. Snakket med jordmor og fikk ordnet med igangsetting på termindagen, skulle slippe og gå overtid med så store smerter. Hos meg forsvant smertene og plagene med det samme babyen var født.
balsam Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2008 stavanger... håper de skjønner og setter meg i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå