Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Sniker meg inn her fra Bli gravid for å høre med dere gravide :-) Tror jeg hadde El for 10 dager siden. Begynte å sjekke tappen for 5-6 dager siden og den sitter høyt og bakovervendt,den kjennes hard ut,men litt myk utenpå. Den er ikke helt lukket siden jeg har et barn fra før. Det er jo sånn den skal være når man er gravid,men skal den være slik allerede nå ?!?! Noen med erfaring ? Tror jeg skal ta en test i morgen....sikert negativ,men klarer ikke å vente til IKM 2 /3 juni:-)
Qvinde Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 For mitt vedkommende var den ikke slik så tidlig, men det er helt klart mulig. Men du burde ikke ta for mye på livmortappen; la den hvile For øvrig er det liten sjanse for positiv test en uke før, så vil anbefale deg å vente. Helst helt til IKM, men jeg vet så inderlig godt hvor vanskelig det kan være
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Takk for svar :-) Det er sant, det er ikke noe vits å holde på å sjekke hver dag siden El er over, og serlig hvis jeg er så heldig å skulle være gravid :-) Jeg får drøye testen noen dager til. Har i tidligere svangerskap fått positiv test 3-4 dager før IKM, så jeg må nok ta en test uti uka
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 hva mener dere medog sjekke livmor tappen kan man gjøre det selv eller hvordan får man sjekket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå